de ICT afdeling | Voip pbx beheer
arrow_drop_up arrow_drop_down
Video Aspect Ratio: 4:1

VOIP telefooncentrale beheer

Met de uitfasering van ISDN is VOIP tegenwoordig niet meer weg te denken binnen de zakelijke kantooromgeving. De mogelijkheden van VOIP centrales zijn vele malen groter dan die van de oude statische telefooncentrales. Daarom is beheer hiervan belangrijk. Als er personeelsmutaties plaatsvinden, dan heeft dit ook zijn uitwerking in de telefoniecentrale. Ook moet de configuratie continu op effectiviteit en efficiëntie beoordeeld worden.


Vraagstukken als openingstijden, wachtrijen, voicemail-to-email, vast/mobiel integratie, gespreksopnames, keuzemenu’s, zijn voor de ICT afdeling ondertussen vaak aan de orde geweest.


Niet alleen beantwoorden we graag deze vragen, tevens denken wij vanuit onze ervaring graag mee over de praktische invulling van de inrichting van een telefonie systeem (PBX).

Wanneer een PBX in bedrijf is, dient deze continu bijgehouden te worden door middel van actief beheer, software- en firmware updates.


Tot slot horen PBX systemen tegenwoordig in de top 3 van meest aangevallen systemen wereldwijd. Voor kwaadwillende is de toegang tot het telefoniesysteem een zeer lucratief doel. De ICT afdeling is continu bezig om dit soort bedreigingen in de kiem te smoren.

24

uur per dag

7

dagen per week

99,9%

uptime

110%

toewijding

Meer vragen? Neem contact op